Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.pup.klobuck.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Paweł Dyczkowski — email: p.dyczkowski@pup.klobuck.pl lub telefonicznie 34 317 44 00 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Adres: ul. Długosza 114, 42-100 Kłobuck,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku, ul. Długosza 114, 42-100 Kłobuck. Do budynku prowadzi wejście:
- od ulicy Długosza - do wejścia prowadzi chodnik,
- od ulicy Wodociągowej – do wejścia prowadzi brama wjazdowa.
Budynek jest wyposażony w windę, którą można dotrzeć do wszystkich pięter na których odbywa się obsługa klienta. Na klatkach schodowych zamontowane są poręcze. Na poziomie '0' po lewej stronie od wejścia znajduje się punk informacyjny. Na parterze oraz na pierwszym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, nie ma również druku (napisów) powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących. Budynek posiada dwa wyjścia ewakuacyjne (na parterze i poziomie piwnicy), na drugim piętrze do dyspozycji znajduje się materac ewakuacyjny.
Powiatowy Urząd Pracy posiada przenośną pętlę indukcyjną, która znajduje się w pokoju 103.
Na wewnętrznym parkingu urzędu wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Od sierpnia 2022 r. Zielona Linia realizuje bezpłatną usługę tłumacza języka migowego (PJM). Od tego czasu zarówno Klienci, jak i Pracownicy urzędów pracy mogą połączyć się z konsultantem, który zna PJM (Polski Język Migowy). W ten sposób możliwe jest uzyskanie informacji na temat usług urzędów pracy, jak i tłumaczenia rozmowy, która na żywo odbywa się w urzędzie – jeżeli pracownik urzędu potrzebuje tłumacza. Rozmowy mogą być rezerwowane z wyprzedzeniem minimum 30 min, maksimum 7 dni. Istnieje również możliwość połączenia od razu.
Aby zarezerwować rozmowę w języku migowym należy wejść na stronę: https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy i kliknąć przycisk „Zarezerwuj rozmowę”. Po kliknięciu tego przycisku Użytkownik zostanie przekierowany na stronę z kalendarzem, gdzie będzie mógł wybrać dogodny termin połączenia z konsultantem Zielonej Linii.
Po wyborze dnia i godziny rozmowy Użytkownik otrzyma na adres mailowy link, który umożliwi mu nawiązanie kontaktu z konsultantem Zielonej Linii o umówionej godzinie. Konsultant będzie czekał na połączenie przez 10 minut (licząc od zarezerwowanej godziny).
Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebne są:
- komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
- dostęp do Internetu,
- dowolna przeglądarka internetowa.
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego